МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ РДА

Категорії розділу

Методична діяльність [53]

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична діяльність

Головна » 2013 » Лютий » 21 » Постійно діючий семінар-практикум для інструкторів з фізичної культури та вихователів ДНЗ
21:12
Постійно діючий семінар-практикум для інструкторів з фізичної культури та вихователів ДНЗ

15 лютого 2013  р. на базі ДНЗ (ясла-садок) «Золоті зернята» Глевахівської селищної ради відбувся постійно діючий семінар-практикум для інструкторів з фізичної культури та вихователів ДНЗ з теми: «Фізкультурно-оздоровча робота в дошкільному навчальному закладі».

Під час семінару-практикуму вихователь-методист ДНЗ, Соловйова С.М., ознайомила присутніх з нормативно-правовим забезпеченням та методичними аспектами фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ. Завідуючою Федосєєнко Г.І. було висвітлено питання оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку.

В ході семінару-практикуму вихователь-методист Соловйова С.М. наголосила на тому, що заняття з фізичного розвитку – це основна форма фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі. Інструктор з фізичної культури Чайкіна Н.В. поділилися з присутніми досвідом роботи з питання «Формування фізичних якостей, навичок володіння основними рухами,  руховими діями у дошкільнят».

Учасникам семінару-практикуму було запропоновано перегляд сюжетного заняття з фізичного розвитку в молодшій групі «Зоопарк» та традиційне заняття з фізкультури в старшій групі. Після обговорення, педагоги із задоволенням прийняли участь у практичному навчанні основним рухам.

На завершення семінару-практикуму методист райметодкабінету Іліч О.Г., провела анкетування педагогів з теми: „Навчання дітей основним рухам” та презентувала програмно-методичну літературу з фізичного розвитку дітей дошкільного віку.

Рекомендацій:

1.      1. В організації фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному закладі дотримуватись нормативно-правових документів. Зміст фізкультурно-оздоровчої діяльності в дошкільному закладі в межах Базового компонента реалізувати через програми та навчально-методичне забезпечення, що затверджується МОНмолодьспорту України.                                                                                                                                                             Постійно.

2. 2. Ефективність фізичного розвитку забезпечувати комплексним застосуванням    традиційних засобів фізичного виховання:-     фізичні вправи (гімнастика, ігри, елементи спорту й туризму);

-     оздоровчі сили природи (повітря, сонце, вода);

-     гігієнічні чинники (режим харчування, занять і відпочинку,гігієна одягу, взуття, обладнання тощо).

Постійно.

3.      3. Забезпечувати рухову активність в процесі проведення організаційних форм фізичного виховання, а саме:

-      занять з фізичної культури;

-   фізкультурно-оздоровчих заходів (ранкова гімнастика, гімнастика після  денного сну, фізкультхвилинки, фізкультпаузи, гартувальні процедури );

-  різних форм організації рухової активності у повсякденні (заняття  фізичними вправами на прогулянках, фізкультурні свята та розваги, дитячий туризм, рухливі ігри, самостійна рухова діяльність, дні (тижні) здоров’я, індивідуальна робота з фізичного виховання ).

Постійно.

4.   Використовувати заняття, як цілеспрямовану та унормовану форму організованої навчально-пізнавальної діяльності з фізичної культури, закріплювати й удосконалювати рухові вміння та навички, розвивати фізичні якості, давати дітям спеціальні знання та прищеплювати потребу в повсякденних заняттях фізичною культурою, оптимізувати рухову діяльність.

Систематично.

5.      5. Проводити фізкультурні заняття з дотриманням обов’язкових санітарно-гігієнічних умов та практикувати різні типи занять:                                

-         - мішані (подається новий руховий матеріал та закріплюються раніше набуті уміння і навички, співвідношення знайомого і нового матеріалу складає 3:2 або 4:1 );  

         - заняття на закріплення й удосконалення рухових вмінь і навичок або тренувальні (будуються на більш або менш знайомих вправах);

-         - контрольні (проводяться за потребою в кінці місяця або кварталу, півріччя з метою перевірки рівня сформованості рухових вмінь і навичок, спеціальних знань, розвитку фізичних якостей тощо); комплексні або інтегровані, сюжетні , ігрові, домінантні.

Постійно.

6.      6. Розвивати у дітей дошкільного віку фізичні якості (швидкість, спритність, витривалість, силу, гнучкість) під час формування рухових навичок. Формувати основні рухи: ходьбу, біг, стрибки, кочення й кидання, повзання й лазіння, рівновагу відповідно віку дітей та програмі розвитку дитини. 

Систематично.

Категорія: Методична діяльність | Переглядів: 3233 | Додав: RMK | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входу

Пошук

Календар

«  Лютий 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728

Відділ освіти

Освітянські сайти

Ми у Facebook

Профосвіта вчителя

2019/2020 н.р

Корисні посилання

 pedpresa.com

Захист прав дітей

Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Архів записів