29.03.2013р. на
базі ДНЗ (ясла-садок) «Золоті зернята» Глевахівської селищної ради відбувся постійно діючій семінар-практикум для
інструкторів з фізичної культури, вихователів ДНЗ та НВК з теми:
«Використання в практиці дошкільного
навчального закладу різних видів рухливих ігор, як ефективного засобу фізичного
виховання дошкільників».
Учасниками
семінару-практикуму були переглянуті декілька сюжетно-ігрових занять з
фізичного розвитку: «В гості до ляльки» в молодшій групі (Чайкіна Н.В.,
інструктор з фізкультури, Шульга Л.О., музичний керівник), за казкою «Теремок» в
середній групі (Чайкіна Н.В., інструктор з фізкультури, Панчук О.М.,
вихователь) та декілька спортивних ігор
в старшій групі: баскетбол, боулінг, городки (Чайкіна Н.В., інструктор з
фізкультури, Пірог Р.А., вихователь). В процесі обговорення глядачі
відзначили, що переглянуті заняття пройшли на високому професійному рівні.
Особливо всіх вразила гра дітей старшого дошкільного віку у баскетбол.
Під час теоретичної частини вихователь-методист Соловйова С.М. ознайомила
присутніх із видами рухливих ігор та особливостями застосування їх у
педагогічному процесі. Інструктором з фізкультури Чайкіною Н.В. було висвітлено
питання навчання дошкільнят елементам спортивних ігор. Вихователь ДНЗ
(ясла-садок) «Золотий півник» Данилівської сільської ради Колеснікова В.В.
презентувала досвід своєї роботи з теми: «Українські народні ігри – здоров’я нації»,
після чого присутні мали змогу обмінятися досвідом з питання впливу гри на
підвищення рухової активності на заняттях з
фізичної культури. Підводячи підсумок постійно діючого семінару-практикуму
методист районного методичного кабінету Іліч О.Г., надала методичні рекомендації
щодо використання різних видів рухливих ігор, як ефективного засобу фізичного
виховання дошкільників та їх планування.
Домашнє завдання:
Скласти конспект нетрадиційної форми роботи з дітьми з фізичного виховання.
Рекомендації:
1.
Проводити з дітьми
рухливі ігри різних видів: сюжетні й безсюжетні, ігри змагального типу, з
елементами спортивних ігор (баскетбол, футбол, городки, бадмінтон, настільний
теніс, хокей з м’ячем і шайбою, боулінг) та спортивних вправ (їзда на
велосипеді, катання на санчатах, ковзанах, ходьба на лижах), забави (серсо,
кільцекид, кеглі) тощо.
Інструктори з фізкультури, вихователі, протягом навчального
року
2.
У повсякденні
забезпечувати розвивально-виховний та оздоровчий ефект рухливих ігор правильним
їх добором: відповідно до віку дітей, пори року, погодних та природних умов,
місця ігор протягом дня, наявністю необхідного обладнання та інвентарю.
Інструктори з фізкультури,
вихователі, систематично
3.
Знайомити дітей з
основними елементами та правилами спортивних ігор, з правильною технікою їх виконання. Створити умови для
навчання елементів ігор та вміння грати
в спортивні ігри за спрощеними правилами.
Інструктори з фізкультури, вихователі, протягом навчального року
4.
Використовувати в
практиці роботи різновиди українських народних ігор: сезонно-обрядові, побутові
народні ігри, ігри-ловітки, ігри-забави, ігри-атракціони.
Інструктори з фізкультури, вихователі, систематично
|