Зважаючи на те, що збереження та
зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини є одним із
пріоритетних завдань, визначених нормативними документами в галузі дошкільної
освіти, зокрема, Законом України «Про дошкільну освіту», Базовим компонентом
дошкільної освіти, проектом «Дошкілля», програм розвитку освітньої системи
Київської області, Васильківського району на 2011-2013рр., 21.05.2013р. на базі ДНЗ (ясла-садок) «Золоті зернята»
Глевахівської селищної ради відбулося третє засідання постійно діючого семінару-практикуму
для інструкторів з фізичної культури, вихователів ДНЗ та НВК з теми: «Використання нетрадиційних форм
фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ».
Присутніми було переглянуто: пальчикову гімнастику в молодшій групі
«Ягідка» (Сугира О.А., практичний психолог), гімнастику «Дао-ін» в молодшій групі «Ромашка» (Чайкіна Н.В.,
інструктор з фізкультури, Іванюк А.В., вихователь), фізкультурну казку «Метелик-лялечка» в середній
групі «Калинка» за методикою М.М.
Єфименко
(Чайкіна Н.В., інструктор з фізкультури, Панчук О.М.., вихователь), гімнастику для профілактики сколіозу та
плоскостопості «Рожеві хмаринки» в середній групі «Дзвіночок» (Чайкіна Н.В.,
інструктор з фізкультури, Шульга Л.О., музичний керівник), гімнастику з фітболами в старшій групі «Сонечко» (Чайкіна Н.В.,
інструктор з фізкультури), ритмічну
гімнастику на степ-платформах в старшій групі «Бджілка» (Чайкіна Н.В.,
інструктор з фізкультури). Під час
обговорення учасники семінару-практикуму відзначили високий
рівень проведення нетрадиційних форм
фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільнятами, особливо, гімнастики на
степ-платформах.
Вихователь-методист Соловйова С.М. розповіла про
використання здоров’язбережувальних технологій у дошкільному навчальному
закладі, після чого присутні обмінялися досвідом з даного питання та дали
відповіді на запитання анкети.
Підводячи підсумок постійно діючого семінару-практикуму
методист районного методичного кабінету Іліч О.Г., надала методичні
рекомендації щодо використання в ДНЗ різних нетрадиційних форм
фізкультурно-оздоровчої роботи:
1.
Надавати процесу
фізичного виховання оздоровчої спрямованості.
Педагоги ДНЗ, протягом навчального року
2.
Наповнювати заняття
з фізичної культури, ранкової гімнастики та інших форм роботи різноманітними
рухами в комплексі з традиційними та нетрадиційними оздоровчими технологіями,
збагачуючи дітей знаннями про особисте здоров'я, формуючи у них уміння та
навички оздоровлення та відновлення власного організму.
Педагоги ДНЗ, протягом навчального
року
3.
Упроваджувати інноваційні
оздоровчі технології для дітей дошкільного віку в ДНЗ, а саме: пальчикову
гімнастику, логоритміку, гімнастику дао-ін, вправи для профілактики сколіозу,
плоскостопості, заняття-казки за методикою М.М.Єфименка, гімнастику з
фітболами, степ-аєробіку та ін.
Педагоги ДНЗ, протягом навчального року
4.
Забезпечувати
розвивально-виховний та оздоровчий ефект у повсякденні правильним підбором та поєднанням традиційних і
нетрадиційних форм роботи з фізичного
виховання.
Педагоги ДНЗ, постійно
5.
З метою оптимізації
фізичного навантаження на дітей, особливу увагу приділяти використанню
нетрадиційного обладнання.
Педагоги ДНЗ, протягом
навчального року |