МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ РДА

Категорії розділу

Методична діяльність [53]

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична діяльність

Головна » 2013 » Квітень » 29 » Семінар - практикум для вихователів груп раннього віку ДНЗ
00:05
Семінар - практикум для вихователів груп раннього віку ДНЗ
19.04.2013 р. на базі ДНЗ (ясла-садок) «Золотий півник» Данилівської сільської ради відбувся семінар - практикум для вихователів груп раннього віку ДНЗ з теми: «Піскова терапія як ефективний метод розвитку дітей раннього та дошкільного віку».

Учасниками семінару-практикуму було переглянуто інтегроване заняття в групі раннього віку з пізнавального (сенсорного), емоційно-ціннісного та художньо-естетичного розвитку «Веселі пригоди квочки з курчатами» з використанням техніки «сендплей», яке підготувала та провела вихователь Колеснікова В.В.

Під час обговорення практичний психолог ДНЗ Гнатюк Н.М. розповіла про використання піску (техніки «сендплей») в організації життєдіяльності дітей раннього та дошкільного віку. Вихователь Гайдамаченко Л.М. поділилася досвідом роботи з питання створення в дошкільному закладі необхідних умов для організації ігор з піском, після чого присутні обмінялися досвідом з питання: «Використання в роботі з дітьми різних видів ігор та ігрових завдань (з піском)», а саме:

·         Ігор для розвитку тактильно-кінестетичної чутливості і дрібної моторики та зниження психо-емоційного напруження;

·         Пізнавальних ігор (математичних, граматичних, для ознайомлення з навколишнім світом);

·         Художньо-мовленнєвих ігор;

·         Ігор на розвиток комунікативних якостей;

·         Ігор на розвиток творчого потенціалу.

По завершенню завідуюча ДНЗ Щербина А.М. показала на практиці як створювати схеми-моделювання ігор-казок на піску. Методист з дошкільного виховання райметодкабінету Іліч О.Г. підвела підсумки семінару-практикуму. Після чого усіма присутніми були прийнятті методичні рекомендації:

      1.  Створювати відповідні умови життєдіяльності дітей: ігри, предметна діяльність, в яких дитина може вправлятись в розпізнаванні, оцінці та адекватній реакції на різні людські емоції – радість, гнів, подив, смуток тощо.

Вихователі ДНЗ, систематично

        2.  З  метою емоційно-ціннісного розвитку дітей раннього віку використовувати в ході освітньо-виховного процесу:

·         реальні життєві ситуації,

·         художню літературу,

·         музику, відео та аудіо записи.

Вихователі ДНЗ, систематично

3.    Використовуючи в роботі з дошкільниками піскову терапію, забезпечувати дотримання таких основних принципів:

·         підбирати завдання, які відповідають можливостям дітей, формулювати інструкції до ігор в казковій формі, виключати негативну оцінку їх дій, ідей, результатів, заохочувати фантазію і творчий підхід;

·         «оживляти» абстрактні символи: букви, цифри, геометричні фігури і т.д.

·         реально «проживати», програвати різноманітні ситуації разом з героями казок.

Вихователі ДНЗ, систематично

   4.  Для проведення піскової терапії забезпечити наступне просторове середовище:

·         пісочниці (стаціонарні і переносні): великі (140х100х8) для роботи з підгрупою, невеличкі (50х70х8) для індивідуальної роботи або роботи в парах, колір пісочниць має бути барв дерев, води та неба;

·         чистий просіяний пісок;

·         лійка з водою;

·         колекція мініатюрних фігурок-іграшок, деталі конструкторів;

·         природній матеріал (камінці, мушлі, шишки, тощо)

Вихователі ДНЗ, упродовж навчального року

Переглядів: 3811 | Додав: RMK | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входу

Пошук

Навчаємося вдома

Календар

«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Відділ освіти

Освітянські сайти

Ми у Facebook

Профосвіта вчителя

2019/2020 н.р

Корисні посилання

 pedpresa.com

Захист прав дітей

Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Архів записів