МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ РДА

Категорії розділу

Методична діяльність [53]

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична діяльність

Головна » 2012 » Листопад » 3 » Засідання секції педпрацівників дошкільних навчальних. 30.09.2012 р.
11:46
Засідання секції педпрацівників дошкільних навчальних. 30.09.2012 р.

30 серпня  2012 р. на базі ДНЗ (дитячого садка) «Золотий ключик» Калинівської селищної ради відбулося засідання секції педпрацівників дошкільних навчальних закладів Васильківського району

           



П Л А Н

роботи секції педпрацівників

дошкільних навчальних закладів Васильківського району

 Тема: Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у 2012-2013 н.р.

 

1.      Стан і перспективи розвитку дошкільної освіти в районі. 

О.Г.Іліч, методист РМК

2.      Підсумки роботи районних методичних об’єднань за 2011-2012 н.р.

                          Г.І.Федосєєнко, завідуюча ДНЗ „Золоті зернята” 

            С.М.Соловйова, вихователь-методист ДНЗ „Золоті зернята” 

                  О.В.Дмітрієнко, вихователь-методист  ДНЗ  „Дюймовочка”  

3.      План та завдання районних методичних об’єднань на 2012-2013 н.р.

О.Г.Іліч, методист РМК

4.      Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році. (Інструктивно-методичні рекомендації, лист МОН,молодьспорту України від 21.05.12 № 1/9-388).

О.Г.Іліч, методист РМК

5.      Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція).

            С.М.Соловйова, вихователь-методист ДНЗ „Золоті зернята”  

6.      Вектор наступності Державних стандартів дошкільної і початкової освіти.

Л.Б.Королік, вихователь-методист ДНЗ „Ромашка” 

7.      Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку „Впевнений старт” (допрацьована і доповнена).

Григораш Л.М., вихователь-методист ДНЗ „Дзвіночок”   

8.      Упровадження інноваційних технологій навчання і виховання в практику роботи дошкільних навчальних закладів.

Ганіченко О.Ю., Шутенко О.М., вихователі ДНЗ „Дзвіночок” 

9.      Про підготовку та проведення Всеукраїнського Дня дошкілля (Лист МОН,молодьспорту України від 24.04.12 № 1/9-317).                                                                                                                           О.Г.Іліч, методист РМК

10.  Про програмне та навчально-методичне забезпечення навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах.

                                  О.Г.Іліч, методист РМК

11.  Підведення підсумків. Прийняття методичних рекомендацій.


Р е к о м е н д а ц і ї

1.      Забезпечувати функціонування дошкільних навчальних закладів відповідно до нормативно-правової бази дошкільної освіти.

Адміністрації ДНЗ, протягом н.р.

2.      Організувати виконання листа МОН,молодьспорту України від 21.05.12 № 1/9-388 Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році».

Педагоги ДНЗ, протягом н.р.

3.      Спрямувати освітній процес ДНЗ на реалізацію нової редакції Базового компонента дошкільної освіти Державного стандарту дошкільної освіти.

Педагоги ДНЗ протягом н.р.

4.      З метою  створення сприятливих умов для  збереження фізичного, психічного і духовного здоров’я дітей, забезпечення повноцінного фізичного розвитку необхідно скоординувати зусилля всіх інституцій,  у таких напрямках:

- забезпечення збалансованого харчування, медичного обслуговування дітей, оснащення освітнього процесу необхідним фізкультурним, ігровим інвентарем та обладнанням;

- використання у практичній роботі дошкільних закладів сучасних засобів оздоровлення, фізичного розвитку і виховання: обладнання медичних кабінетів, фізкультурних, ігрових майданчиків, залів, з метою проведення занять, рухливих ігор, фізкультурних свят, розваг, днів здоров’я, дихальної та лікувальної гімнастики тощо;

- розроблення та впровадження у педагогічний процес новітніх методик профілактики та лікування дитячих захворювань, здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій, соціально-оздоровчих проектів;

- активне використання традиційних і нетрадиційних форм, методів, засобів фізичного виховання, які б сприяли оптимізації рухового режиму в дошкільному навчальному закладі;

     - впровадження наукових новацій, кращого досвіду з питань фізичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку в практику роботи навчальних закладів, соціальних, психологічних служб та родинного виховання;

     - максимальне забезпечення потреб дошкільних навчальних закладів у висококваліфікованих спеціалістах (лікарях, медичних сестрах, вихователях, в т.ч. з фізичної культури, психологах, при потребі – логопедах, дефектологах тощо). 

     - популяризація ідей здорового способу життя, безпечної поведінки у довкіллі, спеціальних знань серед дітей та батьківської громадськості.

Адміністрації ДНЗ, протягом н.р.

5.      Підвищувати якість освіти при організації освітнього процесу в ДНЗ такими шляхами:

- урізноманітнювати форми цілеспрямованого навчально-виховного впливу, зокрема, шляхом організації індивідуальних занять, проведення гурткової (секційної, студійної) роботи

- застосовувати в освітній роботі педагогічні інновації, сучасні психолого-педагогічні та інформаційно-комунікаційні технології;

- вивчати, узагальнювати та поширювати передовий педагогічний досвід місцевого, обласного, всеукраїнського рівнів;

- активізовувати взаємодію з батьками;

- удосконалювати механізми моніторингу освітнього процесу та ін.

- підвищення рівня інформаційної компетентності, комп’ютерної грамотності педагогічних працівників дошкільної освіти; сприяти розробленню власних сайтів дошкільних закладів

Адміністрації ДНЗ, протягом н.р.

6.      Впроваджувати в педагогічний процес ДНЗ сучасних експериментально апробовані  освітні технології.

Адміністрації, педагоги ДНЗ, протягом н.р.

7.      Використовувати в практиці роботи ДНЗ такі форми взаємодії ДНЗ з батьками:

- традиційні (батьківські збори, консультації, бесіди, семінари, семінари-практикуми, майстер-класи, дні «відкритих дверей», показові заняття, спільні свята, розваги, інформаційні стенди, тематичні папки-пересувки, родинні газети, «скриньки» запитань і пропозицій, звукові листи, бібліотеки відеоматеріалів із різних проблемних питань, школи взаємодопомоги),

- нетрадиційні (електронні міні-бібліотеки, інтернет-сайти для батьків тощо)

Адміністрації, педагоги ДНЗ, протягом н.р.

8.      Забезпечувати наступність між дошкільною та початковою ланками навчальних закладів.

Адміністрації, педагоги ДНЗ, протягом н.р.

9.      Охопити дошкільною освітою усіх дітей старшого дошкільного віку шляхом створення на базах ДНЗ консультативних пунктів.

Адміністрації ДНЗ, протягом н.р.

10.  Привести навчально-методичне забезпечення освітнього процесу ДНЗ відповідно до переліку навчальної літератури, рекомендованої МОНУ у 2012-2013 н.р.

Адміністрації ДНЗ, до 01.09.12

11.  Впроваджувати в практику ДНЗ програму розвитку дітей старшого дошкільного віку „Впевнений старт” (допрацьовану і доповнену).

Педагоги ДНЗ протягом н.р.

12.  Використовувати в освітній роботі з дітьми дошкільного віку додаткові освітні програми,       як комплексного так і парціального характеру, що мають відповідні грифи МОНУ, рішення науково-методичної ради КОІПОПК.

Педагоги ДНЗ протягом н.р.

13.  Планування навчально-виховного процесу здійснювати відповідно до листа МОНУ від 03.07.2009 № 1/9-455, рекомендацій КОІПОПК.

Педагоги ДНЗ протягом н.р.

 



Категорія: Методична діяльність | Переглядів: 858 | Додав: RMK | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входу

Пошук

Календар

«  Листопад 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Відділ освіти

Освітянські сайти

Ми у Facebook

Профосвіта вчителя

2019/2020 н.р

Корисні посилання

 pedpresa.com

Захист прав дітей

Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Архів записів