Згідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників (наказ МОН від 06.10.2010 №930 із змінами, внесеними згідно з наказом МОН від 20.12.2011 р. №1473) п. 3.22 «За педагогічними працівниками, які переходять на роботу з одного навчального закладу до іншого, а також на інші педагогічні посади у цьому самому закладі, зберігаються присвоєні кваліфікаційні категорії (тарифні розряди) та педагогічні звання до наступної атестації» та п.4.8 «Педагогічні працівники, які не мають повної вищої освіти й працюють на посадах педагогічних працівників, після отримання відповідної повної вищої освіти атестуються на присвоєння кваліфікаційної категорії "спеціаліст другої категорії" за наявності стажу роботи на педагогічній посаді не менше двох років; "спеціаліст першої категорії" - не менше п'яти років; "спеціаліст вищої категорії" - не менше восьми років. За педагогічними працівниками, які отримали другу повну вищу педагогічну освіту й перейшли на посаду за отриманою спеціальністю, зберігаються присвоєні попередньою атестацією кваліфікаційні категорії. Атестація таких працівників здійснюється не пізніше ніж через два роки після переходу на іншу посаду». P.S Для більш детальної відповіді прошу конкретизувати запитання.
Відповідь підготувала Андрикевич І.В., завідуюча РМК
Звичайно, повинні! Але це можуть бути різні методичні доробки ваших напрацювань за 5 років: методичні рекомендації, системна розробка урочних та позаурочних заходів, програми тощо.
Згідно Методичних рекомендацій щодо оформлення матеріалів перспективного педагогічного досвіду претендентів на присвоєння звань: «викладач-методист», «вчитель-методист», «старший вихователь», «вихователь-методист», «керівник гуртка-методист», «педагог-організатор-методист», «практичний психолог-методист» (протокол науково – методичної ради КОІПОПК № 7 від 23.12.2011) матеріали можуть мати наступний вигляд: - опис досвіду з проблеми, над якою почав працювати педагог протягом атестаційного періоду, - методична розробка з проблеми, над якою працював педагог протягом даного періоду. - рукопис навчально-методичного видання або навчальної програми. Згідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників вчителі, яким було присвоєно педагогічні звання, повинні підтверджувати раніше присвоєне педагогічне звання, продовжувати здійснювати науково – методичну і науково – дослідну діяльність, при цьому вже маючи власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково – методичними установами та презентувати свої напрацювання за 5 років на районних, обласних методичних заходах, зокрема на педагогічній виставці «Освіта Васильківщини» тощо. P.S Можливо ви знаєте інший спосіб презентувати свої методичні надбання за 5 років під час проведення чергової атестації? Відповідь підготувала Андрикевич І.В., завідуюча РМК
На виконання Закону України «Про загальну середню освіту» та з метою впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 р. № 462, наказу МОН України від 10.06.2011 р. № 572 «Про типові навчальні плани початкової школи» наказом МОН України від 12.09.2011 р. № 1050 «Про навчальні програми для 1 – 4 класів загальноосвітніх навчальних закладів» затверджено перелік програм для початкової школи, які будуть впроваджуватися поетапно: У 1-х класах – з 2012 – 2013 н.р.; У 2-х класах – з 2013 – 2014 н.р.; У 3-х класах – з 2014 – 2015 н.р.; У 4-х класах – з 2015 – 2016 н.р.. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів, 1-4 класи, укладені за Державним стандартом 2011 року, надруковані у 2012 році товариством «Видавничий дім «Освіта». Адреса видавництва: 04053, м. Київ, вул.. Артема, 37 – 41, телефон (044) 496 – 85 -95, 496 – 85 – 96, сайт: www.osvita-dim.com.ua Ознайомитись із змістом нових навчальних програм можна також на сайті МОН України – www.mon.gov.ua
На виконання спільного
наказу Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства освіти
і науки України від 03.09.2008 № 383/807 «Про затвердження плану спільних дій
Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства освіти і науки
України щодо удосконалення співпраці державної служби зайнятості та органів
управління освіти і науки у сфері зайнятості та підготовки кадрів для потреб
роботодавців» відділ освіти щорічно отримує від загальноосвітніх навчальних
закладів, узагальнює та надає головному управлінню освіти і науки і місцевому
центру зайнятості інформацію стосовно випускників загальноосвітніх навчальних
закладів, згідно з формами.
На підставі даного
наказу батьки, чи особи, які їх заміняють повинні подати до загальноосвітнього
навчального закладу інформацію (довідку з місця навчання, роботи, тощо) про
зайнятість дитини після закінчення навчального закладу, незалежно від віку
дитини.
Відповідь підготувал Ілинич Михайло Петрович, методист РМК
Відповідно до Типового положення
про атестацію педагогічних працівників (наказ МОН від 06.10.2010 № 930 із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерстваосвіти і науки, молоді та
спорту № 1473 від 20.12.2011, наказом Міністерства освіти і науки № 1135 від
08.08.2013), пунктом 3.27. передбачено:
«За
педагогічними працівниками, які переходять на роботу зодногонавчальногозакладудоіншого,атакожнаінші педагогічніпосади у цьому самому закладі, зберігаються
присвоєні кваліфікаційнікатегорії(тарифні розряди) та педагогічні звання до
наступної атестації.
За педагогічними працівниками,які переходять на посади методистів,
вихователів-методистів,зберігаютьсяприсвоєні попередньоюатестацією кваліфікаційні категорії.
Атестація таких працівників здійснюється не пізніше ніж через двароки після переходу на посаду методиста або
вихователя-методиста».