сайт "Професійна освіта педагога" - 2019-2020 н.р.
- 2018-2019 н.р.
2017-2018 н.р.
Анотований каталог районної педагогічної виставки «Освіта Васильківщини - 2018»
2016-2017 н.р.
Анотований каталог районної педагогічної виставки «Освіта Васильківщини - 2017»
2015-2016 н.р.
Анотований каталог районної педагогічної виставки «Освіта Васильківщини - 2016»
2014-2015 н.р.
Анотований каталог районної педагогічної виставки "Освіта Васильківщини- 2015"
2013-2014 н.р.
Анотований каталог районної педагогічної виставки "Освіта Васильківщини - 2014"
Анотований каталог ХV обласної виставки "Освіта Київщини: творчі здобутки, перспективні педагогічні ідеї та технології”
2012-2013 н.р.
2011-2012 н.р.
«Фомування предметних компетентностей на уроках образотворчого мистецтва»
вчителя образотворчого мистецтва та художньої культури Гребінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Круглик Світлани Вікторівни
На базі Гребінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів з 2013/2014 по 2015/2016 навчальний рік діяла Школа передового педагогічного досвіду з проблеми "Формування предметних компетентностей учнів на уроках образотворчого мистецтва та художньої культури".
У співавторстві з Власовою В.Г., завідуючою навчально-методичним кабінетом музики й образотворчого мистецтва Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» Світлана Вікторівна брала участь у створенні програми інтегрованого курсу «Мистецтво» для учнів 5-7 класів, має авторську програму спецкурсу «Мистецтво батика».
Школа передового педагогічного досвіду
«Розвиток пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчення української мови»
вчителя української мови та літератури Гребінківської гімназії
Сироти Людмили Франківни
На базі Гребінківської гімназії з 2010/2011 по 2012/2013 навчальний рік діяла Школа передового педагогічного досвіду з проблеми «Розвиток пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчення української мови». Головним завдання ОШППД - презентація та поширення серед слухачів накопиченого вчителем досвіду, пошук ефективних форм вивчення і впровадження нового в практику, систематизація й узагальнення досвіду колег, видання навчально-методичного збірника з досвіду роботи слухачів школи.
До складу слухачів ОШППД входило 28 учителів української мови та літератури міських та сільських шкіл Київщини, різної вікової та кваліфікаційної категорій.