|
Суспільно - гуманітарні наукиУчителям української мови і літерати, світової літератури, іноземних мов ... Перелік навчальних програм, підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих МОНмолодьспорту України для використання в ОСНОВНІЙ І СТАРШІЙ ШКОЛІ у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році:
РЕЗУЛЬТАТИ ІІ (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу імені Петра Яцика
Результати ІІ (районного) етапу ІІ Міжнародного конкурсу імені Т.Г. Шевченка Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2011 - 2012 навчальному році
Лист МОНмолодьспорту України № 1/9-771 від 13.10.11 "Методичні рекомендації щодо ущільнення вивчення навчального матеріалу з української мови та літератури в 11-х класах у 2011/2012 навчальному році".
Семінар для
вчителів російської мови та світової літератури
12.10.2011 р. у Калинівській ЗОШ І-ІІІ ст. пройшов семінар для вчителів російської мови та світової літератури з теми: «Формування компаративістської компетенції учнів у процесі вивчення світової літератури та російської мови». Вчителі ознайомилися з роботою шкільного методичного об’єднання з даного питання, відвідали уроки світової літератури в 5 класі «О.С.Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила» (вчитель Горенко Тетяна Валеріївна) та російської мови (вчитель Сліпчук Ірина Володимирівна). Учасниками семінару були вироблені такі рекомендації: 1.Обговорити на шкільних методичних об’єднаннях вчителів гуманітарного циклу важливість вибору різноманітних методик навчання, спілкування при організації роботи з учнями із різними рівнями володіння російською мовою та світовою літературою. 2.За наявності необхідних умов (достатнє володіння учнями мовою оригіналу, якою написаний твір; якісна підготовка вчителя тощо) бажаним є розгляд художніх текстів мовою оригіналу. 3.При формуванні компаративістської компетенції учнів необхідно забезпечити такі складники: а) Компаративістичні знання (про міжлітературну та міжмистецьку взаємодію, контактні і генетичні зв’язки, типологію подібності, традиційні сюжети, образи і мотиви тощо). б) Уміння компаративного характеру (оперування прийомом порівняння літературних явищ між собою, а також зі зразками інших видів мистецтва). в) Ціннісні орієнтації (усвідомлення важливого значення порівняння як способу пізнання світу та літератури зокрема). Учителю суспільствознавства ... Перелік навчальних програм, підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих МОНмолодьспорту України для використання в ОСНОВНІЙ І СТАРШІЙ ШКОЛІ у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році: Історія України, всесвітня історія, правознавство Інструктивно - методияні рекомендації щодо вивчення основ філософії у старшій школі у 2011/2012 навчальному році Методичні рекомендації щодо вивчення Київщинознавства у 2011 - 2012 навчальному році Кабінет історії. Вимоги до сучасного кабінету історії. Семінар - практикум вчителів історії 16 лютого 2012 р. на базі Данилівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся семінар - практикум вчителів історії з теми «Історичне краєзнавство як елемент сучасної історичної освіти». У ході проведення семінару учасники відвідали музей старожитностей та краєзнавчий музей села Данилівки (Бондаренко Л.І., директор музею), ознайомились з методикою проведення краєзнавчих досліджень та організацією музейної справи в закладі освіти (Поліщук Є.В., методист РМК), вчитель Данилівської ЗОШ І-ІІІ ст. Самійленко Н.О. поділилась досвідом використання музейних експонатів у організації навчально-виховного процесу на уроках історії. Рекомендації 1. залучати учнівську молодь до вивчення і збереження історико-культурної спадщини українського народу, формувати освічену та розвинену особистість та сприяти вихованню у неї патріотизму, любові до України, поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей Українського народу. - постійно |
|