Учителям української мови і літерати, світової літератури, іноземних мов
...
Перелік навчальних програм, підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих МОНмолодьспорту України для використання в ОСНОВНІЙ І СТАРШІЙ ШКОЛІ у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році:
РЕЗУЛЬТАТИ ІІ (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу імені Петра Яцика
Результати ІІ (районного) етапу ІІ Міжнародного конкурсу імені Т.Г. Шевченка
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2011 - 2012 навчальному році
Методичні рекомендації щодо викладання російської мови і літератури у 2011 - 2012 навчальному році
Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011 - 2012 навчальному році
Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2011 - 2012 навчальному році
Лист МОНмолодьспорту України № 1/9-771 від 13.10.11 "Методичні рекомендації щодо ущільнення вивчення навчального матеріалу з української мови та літератури в 11-х класах у 2011/2012 навчальному році".
Семінар для
вчителів російської мови та світової літератури
12.10.2011 р. у Калинівській ЗОШ І-ІІІ ст. пройшов семінар для вчителів російської мови та світової літератури з теми: «Формування компаративістської компетенції учнів у процесі вивчення світової літератури та російської мови».
Вчителі ознайомилися з роботою шкільного методичного об’єднання з даного питання, відвідали уроки світової літератури в 5 класі «О.С.Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила» (вчитель Горенко Тетяна Валеріївна) та російської мови (вчитель Сліпчук Ірина Володимирівна).
Учасниками семінару були вироблені такі рекомендації:
1.Обговорити на шкільних методичних об’єднаннях вчителів гуманітарного циклу важливість вибору різноманітних методик навчання, спілкування при організації роботи з учнями із різними рівнями володіння російською мовою та світовою літературою.
2.За наявності необхідних умов (достатнє володіння учнями мовою оригіналу, якою написаний твір; якісна підготовка вчителя тощо) бажаним є розгляд художніх текстів мовою оригіналу.
3.При формуванні компаративістської компетенції учнів необхідно забезпечити такі складники:
а) Компаративістичні знання (про міжлітературну та міжмистецьку взаємодію, контактні і генетичні зв’язки, типологію подібності, традиційні сюжети, образи і мотиви тощо).
б) Уміння компаративного характеру (оперування прийомом порівняння літературних явищ між собою, а також зі зразками інших видів мистецтва).
в) Ціннісні орієнтації (усвідомлення важливого значення порівняння як способу пізнання світу та літератури зокрема).
Учителю суспільствознавства
...
Перелік навчальних програм, підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих МОНмолодьспорту України для використання в ОСНОВНІЙ І СТАРШІЙ ШКОЛІ у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році:
Історія України, всесвітня історія, правознавство
Інструктивно - методияні рекомендації щодо вивчення основ філософії у старшій школі у 2011/2012 навчальному році
Інструктивно - методичні рекомендації щодо вивчення предмета "Людина і світ" у старшій школі у 2011/2012 навчальному році
Методичні рекомендації щодо вивчення Київщинознавства у 2011 - 2012 навчальному році
Кабінет історії. Вимоги до сучасного кабінету історії.
Семінар - практикум вчителів історії
16 лютого 2012 р. на базі Данилівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся семінар - практикум вчителів історії з теми «Історичне краєзнавство як елемент сучасної історичної освіти».
У ході проведення семінару учасники відвідали музей старожитностей та краєзнавчий музей села Данилівки (Бондаренко Л.І., директор музею), ознайомились з методикою проведення краєзнавчих досліджень та організацією музейної справи в закладі освіти (Поліщук Є.В., методист РМК), вчитель Данилівської ЗОШ І-ІІІ ст. Самійленко Н.О. поділилась досвідом використання музейних експонатів у організації навчально-виховного процесу на уроках історії.
Рекомендації
семінару – практикуму
1. залучати учнівську молодь до вивчення і збереження історико-культурної спадщини українського народу, формувати освічену та розвинену особистість та сприяти вихованню у неї патріотизму, любові до України, поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей Українського народу. - постійно
2. залучати учнів до пошукової, краєзнавчої, науково-дослідницької, художньо-естетичної та природоохоронної роботи. - постійно
3. формувати у підростаючого покоління розуміння нерозривного взаємозв'язку минулого, сучасного і майбутнього України - постійно
4. активізувати роботу у межах Всеукраїнської історико - географічної експедиції «Історія сіл та міст України» та відділенні МАН «Історичне краєзнавство» - постійно
5. ефективніше використовувати музейні зібрання в навчально-виховній роботі з учнями. - постійно