МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ РДА

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Суспільно - гуманітарні науки

Учителям української мови і літерати, світової літератури, іноземних мов

...

Перелік навчальних програм, підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих МОНмолодьспорту України для використання в ОСНОВНІЙ І СТАРШІЙ ШКОЛІ у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році:

українська мова і література

світова література

російська мова

англійська мова

німецька мова 

французька мова

РЕЗУЛЬТАТИ ІІ (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу імені Петра Яцика

Результати ІІ (районного) етапу ІІ Міжнародного конкурсу імені Т.Г. Шевченка

Інструктивно - методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/2012 навчальному році

Інструктивно - методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/2012 навчальному році

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у основні та старшій школі у 2011/2012 навчальному році

Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2011 - 2012 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання російської мови і літератури у 2011 - 2012 навчальному році

Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011 - 2012 навчальному році

Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2011 - 2012 навчальному році

Лист МОНмолодьспорту України № 1/9-771 від 13.10.11 "Методичні рекомендації щодо ущільнення вивчення навчального матеріалу з української мови та літератури в 11-х класах у 2011/2012 навчальному році".


Семінар для вчителів російської мови та світової літератури

12.10.2011 р. у Калинівській ЗОШ І-ІІІ ст. пройшов семінар для вчителів російської мови та світової літератури з теми: «Формування компаративістської компетенції учнів у процесі вивчення світової літератури та російської мови».

Вчителі ознайомилися з роботою шкільного методичного об’єднання з даного питання, відвідали уроки  світової літератури в 5 класі «О.С.Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила» (вчитель Горенко Тетяна Валеріївна) та російської мови (вчитель Сліпчук Ірина Володимирівна).

Учасниками семінару були вироблені такі рекомендації:

1.Обговорити на шкільних методичних об’єднаннях вчителів гуманітарного циклу важливість вибору різноманітних методик навчання, спілкування при організації роботи з учнями із різними рівнями володіння російською мовою та світовою літературою.

2.За наявності необхідних умов (достатнє володіння учнями мовою оригіналу, якою написаний твір; якісна підготовка вчителя тощо) бажаним є розгляд художніх текстів мовою оригіналу.

3.При формуванні компаративістської компетенції учнів необхідно забезпечити такі складники:

а) Компаративістичні знання (про міжлітературну та міжмистецьку взаємодію, контактні і генетичні зв’язки, типологію подібності, традиційні сюжети, образи і мотиви тощо).

б) Уміння компаративного характеру (оперування прийомом порівняння літературних явищ між собою, а також зі зразками інших видів мистецтва).

в) Ціннісні орієнтації (усвідомлення важливого значення порівняння як способу пізнання світу та літератури зокрема).



Учителю суспільствознавства

...

Перелік навчальних програм, підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих МОНмолодьспорту України для використання в ОСНОВНІЙ І СТАРШІЙ ШКОЛІ у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році:

Історія України, всесвітня історія, правознавство


Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення історії у основні та старшій школі у 2011/2012 навчальному році

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення основ правознавства у основні та старшій школі у 2011/2012 навчальному році

Інструктивно - методияні рекомендації щодо вивчення основ філософії у старшій школі у 2011/2012 навчальному році

Інструктивно - методичні рекомендації щодо вивчення предмета "Людина і світ" у старшій школі у 2011/2012 навчальному році

Методичні рекомендації щодо вивчення історії, правознавства, філософії, Людини і світ у 2011 - 2012 навчальному році

Методичні рекомендації щодо вивчення Київщинознавства у 2011 - 2012 навчальному році

Кабінет історії. Вимоги до сучасного кабінету історії.

Семінар - практикум вчителів історії

16 лютого 2012 р. на базі Данилівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся семінар - практикум вчителів історії з теми «Історичне краєзнавство як елемент сучасної історичної освіти». 

 null    У ході проведення семінару учасники відвідали музей старожитностей та краєзнавчий музей села Данилівки (Бондаренко Л.І., директор музею), ознайомились з методикою проведення краєзнавчих досліджень та організацією музейної справи в закладі освіти (Поліщук Є.В., методист РМК), вчитель Данилівської ЗОШ І-ІІІ ст. Самійленко Н.О. поділилась досвідом використання музейних експонатів у організації навчально-виховного процесу на уроках історії. 

Рекомендації
семінару – практикуму

1. залучати учнівську молодь до вивчення і збереження історико-культурної спадщини українського народу, формувати освічену та розвинену особистість та сприяти вихованню у неї патріотизму, любові до України, поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей Українського народу. - постійноnull
2. залучати учнів до пошукової, краєзнавчої, науково-дослідницької, художньо-естетичної та природоохоронної роботи. - постійно
3. формувати у підростаючого покоління розуміння нерозривного взаємозв'язку минулого, сучасного і майбутнього України - постійно
4. активізувати роботу у межах Всеукраїнської історико - географічної експедиції «Історія сіл та міст України» та відділенні МАН «Історичне краєзнавство» - постійно
5. ефективніше використовувати музейні зібрання в навчально-виховній роботі з учнями. - постійно






Форма входу

Пошук

Календар

«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Відділ освіти

Освітянські сайти

Ми у Facebook

Профосвіта вчителя

2019/2020 н.р

Корисні посилання

 pedpresa.com

Захист прав дітей

Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Архів записів