Тенденції розвитку освіти в Україні зумовили необхідність упровадження інноваційних процесів в освітній системі, заміну старих шаблонних освітніх моделей новими, нестандартними, творчими, прогресивними і водночас дієвими та адаптованими до сьогодення.
Особливо важливим є питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, широкого впровадження досягнень психолого-педагогічної науки і передового педагогічного досвіду. Учитель, як і кожен фахівець, потребує постійного підвищення кваліфікації, удосконалення власної фахової майстерності, збагачення арсеналу технік, методів та прийомів, які застосовує на уроці, новими творчими, нетрадиційними, іноді власно створеними, якісними та дієвими.
16 січня 2015 року у Погребівському НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Васильківського району проходила педагогічна рада на тему «Здоров’язберігаючі технології в навчально-виховному процесі школи».
Мета заходу: допомогти усвідомити, що здоров’я – це дар не тільки для людини, а й для суспільства; розширити уявлення про способи відтворення та збереження своїх фізичних, творчих ресурсів; спонукати турбуватися про своє здоров’я; розвивати бажання підтримувати традиції здорового способу життя; викликати позитивний настрій та бажання займатися фізичними вправами; сприяти формуванню дружніх взаємин між дітками; виховувати бажання постійно займатися фізичним удосконаленням.
Педрада проведена у формі тренінгового заняття за участі доповідачів та тренера, соціального педагога НВК Краснікова В.К.
Зі вступним словом до педагогів звернулася директор Терещенко С.І., проаналізувавши результати медичних оглядів учнів та підтримання умов здоров`язбережування школярів.
Для роботи педагоги встановили правила проведення тренінгу, виконали вправи «Очікування», мозковий штурм «Що таке здоров`я?», «Модель здоров`я», «Асоціації».
В обговоренні даної теми приймали активну участь педагоги: Трикоз О.А. – про пальчикову гімнастику та застосування її на практиці; Кутова К.М. – про арт-терапію як засіб самовираження та розвитку дитини; Каденко І.С. – про кольоротерапії; Іванченко Н.М. – про фольктерапію; Власенко Н.Я. – про музикотерапію; Карпенко А.І. – про казкотерапію.
Кожен із вчителів був не лише доповідачем, а й спів тренером заняття.
Поставленої мето і очікуваних результатів досягнули.
Особливу подяку висловлюємо тренеру Краснікову В.К., який розкрив один із секретів педагогічної творчості – пробудження у викладачів інтересу до пошуку, аналізу особистої роботи.
Фесан Н.В. – заступник директор з навчально-виховної роботи;
Іванченко Н.М. – педагог-організатор |