14 грудня 2017 року на базі Глевахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося засідання творчої майстерні вчителів 3-х класів з теми «Інтегрований підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів».
У роботі взяли участь:
Сперкач Т.Г, методист з початкового навчання Васильківського РМК, Малюга В.П., директор Глевахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,Прядко Л.Л., заступник директора Глевахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Коваленко С.О., Черниш Н.В., Міщенко М.В., Шовтенко Т.В., Дерлеменко Г.О., вчителі 3-х класів Глевахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Бондаренко О.Ю., вчитель музичного мистецтва Глевахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, 23 вчителів 3-х класів закладів освіти району.
Малюга В.П., директор Глевахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, розкрив питання «Організація роботи навчального закладу в контексті вимог Концепції Нової української школи», а також деякі аспекти дослідно-експериментальної роботи за проектом «Інтелект України».
Прядко Л.Л. презентувала роботу шкільного методичного об’єднання, систему роботи педагогів з теми засідання.
Сперкач Т.Г., методист Васильківського РМК, провела навчання учасників засідання з теми «Особливості реалізації ідей інтегрованого навчання в контексті вимог концепції НУШ», обговорила з вчителями основні напрямки підготовки педагогів району до викладання у відповідності до вимог Концепції НУШ, застосування нових методик, діалогічної роботи з учнями, батьками, громадою.
В ході засідання вчителі Коваленко С.І. та Дерлеменко Г.О. провели відкриті інтегровані уроки з учнями 3-х класів. Шовтенко Т.В. розкрила тему «Особливості підготовки та проведення інтегрованих уроків у початкових класах». Цікавий виховний захід підготували вчителі 3-х класів Черниш Н.В., Міщенко М.В. та вчитель музичного мистецтва Бондаренко О.Ю. «Андріївські вечорниці»
Учасники засідання обговорили особливості методики інтегрованого навчання у початкових класах, проаналізували відкритий урок. Методист Васильківського райметодкабінету Сперкач Тетяна Григорівна підвела підсумки засідання, обговорила з учасниками методичні рекомендації за підсумками роботи. |